سرویس و نگهداری باتری
سرویس و نگهداری باتری

شرکت برنا اولین شرکت در زمینه احیای تخصصی باتری های قلیایی نیکل-کادمیم و نیکل-آهن در ایران می باشد.

دپارتمان انرژی شرکت برنا شامل افراد با سابقه در تولید باتری های صنعتی و همچنین همکاری در تدوین استاندارد باتری های صنعتی ایران، دارای توان تخصصی منحصربفردی در زمینه احیای باتری های نیکل کادمیم است. خدمات احیای باتری های بر پایه نیکل در برنا انرژی به شرح ذیل است:

بازرسی دوره ای باتری

نگهداری مناسب باتری های نیکل-کادمیم تاثیر بسزایی در طول عمر آنها دارد. نگهداری مناسب شامل بررسی الکترولیت، میزان ولتاژ اعمالی، دمای باتری، بررسی اتصالات، جریان فلوت، بررسی عملکرد باتری در دشارژهای مختلف می باشد. این شرایط هر کدام تاثیری بر روی طول عمر باتری دارند. این شرکت با خدمات بازرسی دوره ای از باتری های مشتریان این اطمینان خاطر را به آنها می دهد که باتری آنها در سلامت کامل بسر میبرند و در صورت بروز مشکل و نیاز به احیا در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان خود خدمات را ارائه دهد.

خدمات احیای برنا انرژی

خدمات احیای این شرکت به صورت کاملا تخصصی و منحصربفرد به صورت زیر انجام می پذیرد. بنا بر وضعیت باتری ها ممکن است نیاز به خدمات اولیه احیا باتری و یا خدمات پیشرفته احیا داشته باشند. خدمات اولیه هزینه پایینتری نسبت به خدمات پیشرفته داشته و در این شرکت در صورت احیا نشدن باتری ها از احیا پیشرفته استفاده می شود که این خود خدمات احیا باتری این شرکت را برای مشتریان مقرون بصرفه می کند.

احیا اولیه شامل:

  1. تخلیه و خنثی سازی الکترولیت مستعمل
  2. ساخت الکترولیت جدید
  3. شستشوی صفحات و نظافت باتری
  4. افزودن مواد شیمیایی احیا گر به باتری (نیازمند تخصص)
  5. احیای الکتریکی متناسب با تکنولوژی ساخت و تایپ هر باتری (نیازمند تخصص)
  6. شارژ باتری مطابق استاندارد
  7. تست ظرفیت باتری
  8. شارژ نهایی باتری

احیا پیشرفته شامل:

  1. ترمیم صفحات با مواد الکترو فعال (نیازمند تخصص)
  2. شارژ پالسی متناسب با تکنولوژی ساخت و تایپ هر باتری (نیازمند تخصص)
  3. احیای شیمیایی باتری (نیازمند تخصص)
  4. استفاده از گازهای Cryogenic (نیازمند تخصص)

توجه!

تمامی مراحل احیا پیشرفته و برخی از مراحل احیای اولیه نیازمند داشتن تخصص در این زمینه بوده و حاصل سالها تحقیق و تجربه صنعتی نفرات فنی این شرکت است. لذا همواره به مشتریان تذکر داده می شود که هیچگاه به صورت خودسرانه این کار را انجام ندهند. چرا که در صورت نداشتن تخصص در این زمینه ممکن است عمر باقی مانده باتری از بین رفته و باتری قابلیت احیای خود را از دست بدهد.

احیا باتری های نیکل-کادمیم در این شرکت به صورت کاملا تخصصی و بر اساس تکنولوژی ساخت صفحات و همچنین قابلیت دشارژ باتری ها انجام می گیرد. باتری های نیکل کادمیم از این نظر به 9 دسته کلی تقسیم میشوند که به شرح ذیل است. برنا انرژی بر اساس دسته بندی 9 گانه فوق بهترین روش احیا را برای مشتریان خود انتخاب کرده که منجر به بیشترین درصد احیا موفق می گردد.

فهرست